Ofte stillede spørgsmål til abonnement

Kan man kun købe kaffe på abonnement hos Nordic Coffee House?

Nej, alle vores abonnementsprodukter kan også købes en enkelt gang på vores webshop. Du kan også prøve vores kaffepakke, hvor vi sammensat en smagspakke af specielt udvalgte, økologiske kaffer, hvor du kan få en oplevelse af, hvordan kaffe kan være super lækkert på mange forskellige måder link

SE ALLE KAFFERNE HER

 

Hvilke kaffer og produkter kan jeg tegne et abonnement på?

Du kan tegne et abonnement på alle vores friskriskristede kaffebønner.

SE ALLE KAFFERNE HER

 

Kan jeg ændre frekvensen på mine kaffeleveringer?

Ja, du kan nemt skifte frekvensen på, hvor ofte du ønsker friskristede kaffebønner tilsendt.

Du gør det ved, at logge ind ved at klikke på "Login" og under "Min konto" kan du sætte leveringsfrekvensen til, hvad du ønsker den fremover. Du kan vælge mellem hver 14. dag, hver måned eller hvert kvartal.

 

Hvordan sætter jeg mit kaffeabonnement på pause?

Du logger ind på "Min konto" ved at klikke "Login" øverst i højre hjørne på nordiccoffehouse.dk. Her kan du nemt sætte dit kaffeabonnement på pause.

 

Kan jeg springe en levering over, hvis jeg fx skal på ferie?

Ja, det kan du. Du logger ind på "Min konto" ved at klikke på "Login" øverst i højre hjørne på nordiccoffehouse.dk. Her kan du vælge at springe næste levering over.

 

Hvordan opsiger jeg mit kaffeabonnement?

Du logger ind på "Min konto" ved at klikke "Login" øverst i højre hjørne på nordiccoffehouse.dk. Her kan du straks stoppe dit abonnement tre dage inden næste levering er planlagt til at finde sted.

 

Hvornår trækker I pengene på mit betalingskort eller min MobilePay aftale?

Det gør vi fra gang til gang, men altid først efter, at vi har sendt din kaffepakke afsted med posten.

 

Jeg har ikke oprettet en konto, da jeg bestilte abonnement. Hvad gør jeg?

Som abonnementskunde hos os har du automatisk fået oprettet en konto, da du bestilte første gang.

Gå til "Login" og klik på "Glemt din adgangskode", tast den e-mailadresse du benyttede, da du bestilte dit abonnement første gang, og klik "Send". Du modtager nu en e-mail, hvor du kan vælge en ny adgangskode. Gennemfør dette, og du vil herefter kunne logge ind på "Din konto".

 

Jeg har glemt min adgangskode til min konto, hvad gør jeg?

Ingen problem, følg blot denne vejledning:

  1. Gå til "Din konto" ved at klik på "Login".
  2. Klik "Glemt din adgangskode".
  3. Tast den e-mailadresse du benytter til dit abonnement
  4. Klik "Send".
  5. Du modtager nu en e-mail, hvor du kan vælge en ny adgangskode.
  6. Gennemfør dette og du vil herefter kunne logge ind på "Din konto".
  7.  

Kan jeg bestille forskellige produkter på abonnement, med forskellige leveringsintervaller?

Svaret er både ja og nej! Du kan tilføje forskellige produkter på abonnement, når du gennemføre en bestilling. Men de skal alle have samme leveringsinterval, fx hver måned.

Ønsker du fx et kaffe produkt hver 14. dag og et andet produkt en gang i kvartalet, så skal du tegne to abonnementer - ergo gennemføre to bestillinger. Bruger du samme e-mail adresse for de to abonnementer, så vil de blive samlet og begge være synlige under "Din konto".

 

 


Hvis ovennævnte ikke kan svare på dit spørgsmål, er du naturligvis altid velkommen til at ringe eller skrive til os.